MateJa evet kesinlikle yamada oyunu bozan hiç bi sorun yok. v1de de yoktu zaten :) Tekrardan eline sağlık intern mükemmel bi çalışma olmuş
TheLion_GS "makaay" abi ben yapamadım...msnden konuşalım istersen yardım et bana : merictasvur@hotmail.com
TheLion_GS sonunda yaptım...silip yükledim oldu... eksiklikler fazla ama v 3.0 bence transfer sezoonu bittikten sonra(eylül başında)çıkarılması en doğrusu...bizde yılbaşına kadar 2006 dan 2007 yi oynarız :D
sarpel41 yaaa kardeşim bana yardım ett ben bu büyük dönüşüm v2 yi yüklüyorum ama oyunda yüklü göstermiyor neden acaba?
scorpion1905 arkadaşlar bendeki sorun 6.0.3 pachtini yüklediğimde ortadan kalktı onu yükleyin hiç sorun kalmaz
crazy_fenerli Orjinal Mesajı Yazan: sarpel41 yaaa kardeşim bana yardım ett ben bu büyük dönüşüm v2 yi yüklüyorum ama oyunda yüklü göstermiyor neden acaba? arkadaşım ilk başta bana da öyle olmuştu ama soradan yannış yere yüklediimi annadm :mad: orda ilk başta yüklenen yer D: die başlıo bi ona bakk...
Berkay15 Ya arkadaslar yama cok güzel olmus fakat fortis türkiye kupasında ilk dört büyük klüp oynayamıo.Neden acaba?
BlackStorm87 Orjinal Mesajı Yazan: Berkay15 Ya arkadaslar yama cok güzel olmus fakat fortis türkiye kupasında ilk dört büyük klüp oynayamıo.Neden acaba? ikinci sezon düzeliyor
ozrahman_1903 ya beyler ben yamayı yükledim yeni oyun açtım açılmıyo...daha sonra oyunu sildim yaniden yükledim versiyon 6.0.3 ü de yükledim sonra yamayı yükledim yeni oyun açtım kadrolarda bi değişiklik yok ne yapcağımı bilmiyorum yardım!!!
BlackStorm87 yüklerken oyunun kurulu olduğu dizine dikkat et balki D:\program files 'a falan yüklemiş olabilirsin dizini kontrol et
ozrahman_1903 ok abi kontrol ederim ama yanlış yere yüklediğimi sanmam eğer sorun bu deilse ne olabilir yardımmmm
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: ozrahman_1903 ok abi kontrol ederim ama yanlış yere yüklediğimi sanmam eğer sorun bu deilse ne olabilir yardımmmm Eğer sorun bu değilse,dosyayı elle atmayı dene.