FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway gslerde gs logoları ve türkiye logoları dışında süper olmış onur boyama fln harika ama logoları cok ortada tuttun için forma şişik gibi durmuş Doğru arda onları düzeltirim..;) @3GS1905 o formayı yappmak oyunda mümkün değil...!:)
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? @03GS1905 o formayı yappmak oyunda mümkün değil...!:) sen messengere gel elimde yapılmış örneği var onu göstereyim.Parçalıyı yapmak mümkün gözükmüyor gibi :(
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? abi şuanda dl yapıyorum girmiyo msn ye pm at...:D Cem'e attım ondan alırsın ok.. :D
murti573 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Trabzonspor-Home 07 Away-07 3-D Model:? ney budamı 37 edit:bir de kaleci formasını yaparmısın?
Venom GK formasına TS amblemi koymayı mı unuttular yoksa sen mi unuttun:) Not: Yeni formayı hiç görmedim
husin **Fatal Kardeşim bu akşam beşiktaşın da yeni formaları tanıtılıyo onları da en kısa zamanda bekliyoruz...** :D