Hakan Kadir Balta saol fatal bunu bekliyodum bende yalnız formalari yayınlarken model nosu style nosu falan onlari da yazarsan sevinirim cunku yukledigim cogu forma oyundan atıyo ve yamuk yumuk...
steros Orjinal Mesajı Yazan: aslankalesi saol fatal bunu bekliyodum bende yalnız formalari yayınlarken model nosu style nosu falan onlari da yazarsan sevinirim cunku yukledigim cogu forma oyundan atıyo ve yamuk yumuk... EVET YA bende de ole cıkıyo model nosunu bilmediğim için
Hakan Kadir Balta fatal kardesim cok ozur dilerim ama dayanamadım baktım guzel bi face(ronaldinho) yapan yok ara ara yok o yuzden yoksa acmazdım bilirsin beni zaten bi daha boyle konu acmam kusura bakmayın
mehmedinho50 usta senden bi zahmet su TS nin yeni formalarini istesem yaparmisin.simdiye kadar kimsenin yaptigi yok,sen yaparsan cok sevinirim. buyur resimler: hadi usta kolay gelsin. insALLAH yaparsin.
kuruyükgemisi kardeş gereksiz yere konu açtım özür dileri senen aek in mavi beyaz formasını istiyorum yaparsan çok mutlu olurum http://www.resimekle.com/thumb/21579.jpeg http://www.resimekle.com/thumb/21578.jpeg
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: c_as17 kardeş gereksiz yere konu açtım özür dileri senen aek in mavi beyaz formasını istiyorum yaparsan çok mutlu olurum http://www.resimekle.com/thumb/21579.jpeg http://www.resimekle.com/thumb/21578.jpeg üzgünüm ama bunlar eski formaları...!
BlacK_HawKs Formalar Çok Guzel Eline Sağlık Bana BJK Forma Yaparsan Çok Sevinirim. Bide Bursaspor'da Turkcell Yerine BURSAGAZ Var Benim Bildiğim.
Tearaway gslerde gs logoları ve türkiye logoları dışında süper olmış onur boyama fln harika ama logoları cok ortada tuttun için forma şişik gibi durmuş