mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 home formasinin templatesini verebilirmisin onur abi, vermezsende canin sagolsun ;)
gangster58 fatal abi sen bide tüm tsl takimlarinin formasini yapanilirmisin? yapmasanda sagol ama cok güzel olur yaparsan:) simdiden tesekürler:)
mkursadulusoy fatal arkadasım eger imkanın varsa template sunabilirmisin bend forma yapıorm ama yeterli template im yok bi zahmet sunuver
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: javsi formaları alamıyorum sah tıklAYINCA RESMİ KAYDET YOK Firefox da var.
Ft5ftl_88 Benim bir isteğim var Galatasaray ın 98 99 sezonunda giydiği siyah formayı yapabilirmisin arkadaşım. Atletic Bilbao maçında falan giymişti GS ortasında sarı ve kırmızı şerit var gerisi siyah tı (gri daha dorusu)
playaanil Arkadaslar burdaki Formalari nasil Oyunda kullanacagiz? Kit Server var bende nerden Download edecegiz?Lütfen yardimci olun
fatih...07 abi ben kasımpaşa forması istiyorum mümkün mü? resim burda http://www.resimekle.biz/imagehosting/images/yIm37065.jpg
mehmedinho50 hosgeldin ;) yaw bu forma nerden cikti yaw tearaway da yapmis ????? resmi varmi fatal kardes ????