t90 kardeş rica etsem fenerin uefada giydii formaları yapabilirmisin resimler aşşaıda aslında hatırlatmama bile gerk yok ama cola turka yerine uefa amblemi olcak yaparsın artık boş bi zamanında http://www.fenerbahce.org/pic_lib/kezman.JPG http://www.fenerbahce.org/pic_lib/devidi6.JPG http://www.fenerbahce.org/pic_lib/edu.JPG http://www.fenerbahce.org/pic_lib/lugano66.JPG
kuruyükgemisi harika valla wevo dakilerden farkı yok bide gençlerin bjk maçında giydiği formayı yaparmısın erciyesin ki gibi
mehmedinho50 oOOOooOO cok süper formalar, ellerine saglik, model nolari ne bunun ???? home formasinin templatesini verebilirmisin onur abi, vermezsende canin sagolsun ;)
mehmedinho50 Model no´lari icin cok sagol abi, birde bu sorum cevaplanmadi ;) Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 home formasinin templatesini verebilirmisin onur abi, vermezsende canin sagolsun ;)