Zombie Ali Abi Akşam Oynanan Maçtaki Mondragonun formasını yaparmısın ? İşte Resim:Biliyorum Çok Kötü! *Adidas Logosu Beyaz *Kollardaki Adidas Çizgileri Beyaz *Şort Tamamen Siyah
aLperrr ya ben fenerbahcenin 2005-06 sezonu noktalı formasını istemiştim en azından bi yorum yapsaydınız ya bununla ilgili
Tearaway kayseri süper ama bişi sölicem onur su gs formalarındaki logolara turuncu stroke verip inside mıydı neydi onu yapsana logolar kötü duruo siyahın üstünde fln gerceğindede turuncu gibi
Tearaway ewt onur bak gövdedekiler sırıtmıo ama shorttakini dedim gibi yaparsan ki gerceğindede turuncu daha güzel olur bide adidasla gs logosunu simetrik yap yaw :D
Bulancakli2891 Hrkse slmlar. Fatal usta senden bir istegim olacak zahmet olmazsa dün Trabzonspor Ankaragücü ne karsi bi çubuklu forma giydi aynen Uefa da geydigi gibi ama yalniz bu formanin arkasi mavi degil bordo olacak onu yaparsan bi zahmet.yani sadece senin yaptigin çizgilinin arkasini bordo yap o kadar. al sana resim: Simdiden Tesekurler.
the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? yeni templateye:D cok güzel teşekürler fatal ama bişe soracam omuzlardaki puma işareti cizgilere denk gelmiyoo nerneyse yinede güzel
Bulancakli2891 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? yeni templateye:D Fatal usta buyuksun eyvallah ama bir noktayi mavi boyamaya unutmussun.