aLperrr ya abi bişi sölicem ama kızma...hatlar harika olmuş desenler fln müthiş ancak altın rengini sanki tutturamamışsın yaa:o
aLperrr ya abi fenerin 2005-06 lacivert noktalı formasını yapabilir misin yaw sana zahmet olcak ama..
aLperrr ya da boşver sen en iyisi mehmedinho abinin kitserverını yükle orda formalar da var.beğenmediğin formalar olursa üzerinde değişiklikler yaparsın
Koray93 fatal usta yaptığın formalar çok güzel çok hoşuma gitti ama link yaıyınlamıyorsun abi bi link yayınlasan olmazmı?
mehmedinho50 Temp iicn sagol onur abi, sana bir sorum olucakti. Ben bu formada görünmesi istenmeyen bölgeleri nasil silecem. Cok net bir anlatim alabilrimiyim senden veya bu soruyu bilen arkadasdan. Simdiden sagol.
miko12 ya abi şu galatasarayın yeni formalarını bana yapabilirmisin sana zahmet şimdiden ellerine sağlık
kuruyükgemisi buyur http://img141.imageshack.us/img141/8704/uefaecussonhz7.png istersen çok kaliteli fb logosu (altında yazısı var)verebilirim