FaTaL? ne qk si git araştır bakalım qk nerden basedlemiş adidas templateyi öle bilib bilmeden sallama koçum burda bi daha msj nı görmim Galatasaray
phillyers manchester çok güzel olmus eline sağlık abi ben sana we8 tempe bi bjk forması yapıp yapamayacağını sormuştum da olumlu veya olumsuz bi cevap verirsen bende boşu boşuna beklemiyim:)
xxxxxxxxxxxxxxxx Omuzdaki çizgileri siyah yapmışsın kollardaki çizgilerin birini siyah birinide sarı yapmışsın:D
ua_sahin Arkadaşım Galatasaray'ın 2007 çubuklu formasını apar mısın. Rica etsem TR ve GS logoları son yaptığın formalardaki gibi olsun.
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Omuzdaki çizgileri siyah yapmışsın kollardaki çizgilerin birini siyah birinide sarı yapmışsın:D Gece görüşü yok olum adamda.Düzeltir.
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Omuzdaki çizgileri siyah yapmışsın kollardaki çizgilerin birini siyah birinide sarı yapmışsın:D dalgınlık
husin Fatal ustam bursa gk away için bulduğum en iyi resim bu olurmu bi cevap yazıverde ona göre arayım bende
KaMaN86 **Fatal kardeş çalışmaların çok güzel :) Teşekkür ederim sayende oyunu daha bi heyecanla oynuyorum :) Bu arada Galatasaray formaları için ayrı bi topic acsan cok iyi olur :) Sabahtan beri Gs kaleci formalarını arıyorum ama bulamıyorum :(**
Tearaway onur bu ne bea ortası cok komik olmuş :) cizgileri biras daha kalınlastır bide o cizgilerin altı yandaki kıvırımların üstüne denk gelcek bi şekilde ayarla
FaTaL? **ardacım bu templlate we 10 templatesine göre olduğuunu için çizgiler biraz daha uzun ve içe ondan çizgileri onla birleştirirsem ozaman daha komik olur ?**
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Update Sarı kolun çizgileri kırmızı,kırmızı kolun çizgileri sarı olacak..