mehmedinho50 Abi yine döktürüyorsun, cok süper olmus. Ama FaTaL? abi senin formalar süper oluyor. Benimkine bin basiyor biraz yavas git yoksa benimkilerine bakmazlar ha :D :D :D Saka bir yana abi gercekten cok süper olmuslar. Birde benim formalara bir yorumda bulunsan ve bana transparan nasil eklenir bir anlativersen abi. ;) cok süper olur. Buyur benim formalar benim konuda. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=70295&pagenumber=3&perpage=10
husin **eline sağlık usta bide son iki resimdeki gri kaleciyi yapsan çok şey istiyorum ama:D acayip sevindirirsin beni**
husin **arkadaşım fatal bu formayıda yapmayacaktır bence çünkü buda fantasy forma yani gerçek forma değil fatal fantasy forma yapmaz bildiğim kadarıyla**
Bulancakli2891 Hrkse Slmlar. Fatal usta bu forman mukehemmel olmu$ ama bir yani$lik var: Galatasaray logosu solda olmali ve Türkiye bayragi sagda onu duzeltsen forman tam olur Saygilar. PS: Hrksin Zafer Bayrami Kutlu Olsun :)
husin Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Update ustam çoraptaki adidas logosunda bi sorun war galiba bide bursasporun gk awayı yapıcanmı bi önceki sayfaya resimlerini koydum gri olan
bjk___1903 slm usta bana bi forma yapsan .ama takım forması degıl. degısık bişi ...sponsor kısmına aksoy yazsan . renkleri kırmızı beyaz olsa ampleminde türk bayragı olan bi forma yaparmısın ....
husin fatal ustam bursa gk away yapıcanmı yaww bak resmleri koyuyorm bugün yaparsan çok sewinirim gri olan kaleci away anca bu resmleri bulabildim
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? onur türkiye logosu cok kötü olmuş kare gibi ona bi update cektinmi tmmdır:)