BaHaBaBa_ Ben de girdim ama hiç kimse yok ya:) bende yatıp uyuycam dün saat gece 2'ye kadar kitap okudum 140 sayfalık kitabi bitirdim:)
03Gs1905 Düzelen eden yok serverler gitmiş komple.Ayakta 3 tane server var onlarda yetmiyor.Zorlamayın bugün.. :(
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 81000034 mü aldığınız hata kodu.. :( eet hocam bende bu hatayı verio.windows msndende girmio:(
LuNaT1C abi bende giremiyodum sonra modeme reset attım falan uğrştım sonra yeniden deneye bayağı bi tıkladım en sonunda açıldı bayağıdırda kopmuyo
BaHaBaBa_ Orjinal Mesajı Yazan: yigit_gs_41 abi bende giremiyodum sonra modeme reset attım falan uğrştım sonra yeniden deneye bayağı bi tıkladım en sonunda açıldı bayağıdırda kopmuyo evet,yeniden deneye bayağı bi tıklayınca oluyor.
cracks 62 kişi açıktı birden 13e düştü :D böle sorunlar hep oluo 1 saat sora bende düştüm.45 dk sora denedim.açıldı..