Ozzy_AFR şu anda msn e giremiyorum ve herkes cevrimdışı olmuştu çıkmadan önce.Arkadaşımı aradım ondada öle olmuş.Sebebini bilen warmı?msn de açılmıyo.
Passenger aynen.herkeste oldu.büük ihtimal yine sorun war msnde..ama şuan ben girdim msne.we 3 kişi war :D
Fataly arkadasım valla bende de aynısı oldu bir anda herkes cevrimdısı oldu sasırdım sonra bende giremiyorum su anda
Ozzy_AFR şimdi windows msn den açabildim ama 15 kişi gösterio bende en az 40 kişi oluodu yaw online olanlar :(
Gökhan Wİndows Messenger"da Açılmıyor. Yani Varya Yakında Bilgisayarımızı Bile Kullanamayacaz Bu Gidişle.
SkyJacker. aynı sorun bendede var online olan yok , live messenger kullanıyorum , acaba hepimizdeki sorun live messengerdenmi kaynaklanıyor ?
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: casusfb1907 aynı sorun bendede var online olan yok , live messenger kullanıyorum , acaba hepimizdeki sorun live messengerdenmi kaynaklanıyor ? hyr ya tüm msnlerde sorun çıktı galba bende 7,5 war ondada sorun war bi açılıp bi kapanıo we çok az kişi oluo girdiğimde.düzelir işh