Kardeş Saygı Duyarım Düşüncene Buyuyr Messi İçin Yaptığım resim:

Bu da Nuri için Kullandığım resim:

bu da ronaldo

bu da Adri

İstersen bütün yaptığım faceler için kullandığım fotoyu koyablirim
Zaten biz bişey yapamayız hep ondan bundan toplarız deilmi?