ByHecTor Kardeş Facelerin Bir Harika Olmuş Ben Bu Face İşinde Birçok Arkadaş Tanıyorum Sende Onlardan Birisin Artık.... Saygılarımla...
CRNL Korkma daha yorum gelir. İniesta İyi fakat Saviolanın ağzını ayarlayamamışsın onu bi update yaparsan güzel olur.
bjklifatih Orjinal Mesajı Yazan: Õŋđê® Korkma daha yorum gelir. İniesta İyi fakat Saviolanın ağzını ayarlayamamışsın onu bi update yaparsan güzel olur. fotografta oyle ama ume degistirir:D
Peshayat12 SOCCERCENTERİN 1 NUMARALI HATTA DÜNYANIN 1 NUMARAKI FACEMAKER I SIN ARKADAŞIM SENİ DESTEKLİYORUM
CRNL Orjinal Mesajı Yazan: _Ronaldinho_ SOCCERCENTERİN 1 NUMARALI HATTA DÜNYANIN 1 NUMARAKI FACEMAKER I SIN ARKADAŞIM SENİ DESTEKLİYORUM Arkadaşım ileride belki olabilirde şu anda #11 den büyük yok:cool: