Okan Bayulgen biraz amaç değiştirdi gibime geliyor son sene haricindeki ZAGA formatı güldürüye yönelikti ama baktı böyle gitmiyor TV'de kaliteli programlar olmuyor adam kolları sıvadı ve Hakkı Devrim gibi muhteşem Türkçe kullanan bir usta ile beraber güldürüden çok insan bilinçlendirme, ders verme, birşeyler öğretme çabasına girdi. Bence çokta iyi yaptı. Şuanki formatı Zaga'dan çok daha fazla zevk alarak izliyorum. Arada reytingi ayakta tutmak için aldığı saçma konukları görmezden geliyorum çünkü onları programa almaktaki amacı farklı. Okan ve ekibi çok güzel projelere imza atıyorlar, Türk TV programlarında belli bir seviyeyi yakalamaya başladır. Umarım o cıvık magazin programlarıda birazcık olsun özenirler bu hareketlerede onlarda adam gibi işlere imza atarlar. Ben o günleri görebileceğimi sanmıyorum ama yapabilecek birşeyde yok.