Dark_Blue Evet arkadaşlar ben Tv Makinasının hiç bir bölümünü kaçırmamış:)İyi bir Okan Bayülgen hayranı üyesiyim..:) Sizinde bu program hakkında görüşlerinizi alıyım!!:)
aRiZen evet aynen bugune kadar her forumdada okan bayülgeni savunmuş ve zaganın ilk yıllarından beri takip eden bir hayranıyım gece kuşu ve tv çocuğu hakkında ise bir fikrim yok:)
Shevchenko okan bayülgen'in tek sevmedigim yönü telefonla programa katılan her izleyiciyle alay etmesidir..yoksa bende severim okann'ı.. :)
KocumVolkan süper bi program herkese tavsiye ederim :D özellikle ONLAR programa gelmezmi işte orası süper oluyor :)
Azro Dünkü programda Gizem Özçelik mi bilmiyorum adı gerekli değil işte o kadının göğüsleri tamamen ortaya çıktı giysisi yüzünden tamamen bilerek o kıyafeti giymiş ve bilerek yapılmış birşey bence :) Şimdi 2 hafta reklam olur haberlerde ne işler ya ...
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Azro Dünkü programda Gizem Özçelik mi bilmiyorum adı gerekli değil işte o kadının göğüsleri tamamen ortaya çıktı giysisi yüzünden tamamen bilerek o kıyafeti giymiş ve bilerek yapılmış birşey bence :) Şimdi 2 hafta reklam olur haberlerde ne işler ya ... Deme yahu, hay Allah kaçırmışım :(
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: KocumVolkan süper bi program herkese tavsiye ederim :D özellikle ONLAR programa gelmezmi işte orası süper oluyor :) dünkü bölümde resmen şahandaki nevriye yi taklit ettiler ONLAR . Aynı saatte şahan olsa keşke yine onu izlerdim
Eyvallah bu program yüzünden pazarları saat 13:00'e kadar uyuyorum hiç kaçırmam her cumartesi izlerim süper bir program herkese tavsiye ederim........
bart_ evet bencede çok güzel bir program ama okan'ın telefon ile bağlayan izleyicilerine kötü davranması yüzünden şahsen okan bayülgen'i pek sevmem ama yinede programı severim:) programda beni en çok güldüren Onlar yani Gürgen ile kimdi diğeri:)
gencfbdaywalker megaloman herif :D o programıhakkı devrim kurtarıo valla.Okan Bayülgen izlemiyorum artık önceden izlerdim sıkıo artık hep aynı şey espri yok sürekli dalga geç.Yok medya arkasın bilmemne.Beyaz showu tercih ederim ona..
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: metemete ben beyaz show'u tercih ederim. Forza BEYAZIT ÖZTÜRK beyaz showdan çok "biri bana anlatsın" daha güzel bence(ntvde kadir çöpdemirle beyazın programı)
blueeda okan bayülgen çok saçmaladı bence,zaga çok çok daha iyiydi..neymiş yok bilmem kaç programda 300 konuk..aman ne marifet..+artık komikte deil,izlemiorum bile beyaz kat kat fazla güldürüyo beni