kim ne derse desin miami şampiyon oldu.
haticeye değil neticeye bakın.
Ayrıca şans diyen arkadaşlara da pes diyorum.adamlar 82 normal sezon+play off maçları yaptılar.Bu 95 maçtan fazla bi şampiyonluk yarışında elde edilmiş başarının şansla çok alakası yoktur.Bu yüzden haticeye de baksanız fazla bi şey farketmez.
Ayrıca diğer takımların ne gibi adilikler yaptıklarını da gördük.Maçların sonlarında hep Shaq'a faul yaptılar.Miami buna rağmen maçları kazanıp şampiyon oldu.