pEnTaGrAm_15 Almanları sevmez,
Dirk Nowitzki bir Almadır,
Bu durumda pEnTaGrAm_15 Dirk Nowitzki'yi sevmez.
---
Nowintzki bir Dallas'lıdır.
pEnTaGrAm_15 bu yüzden Dallas'ıda sevmez. :D
*Güzel oldu bozmayın. ;)*
Yok zamanda Miami iyi gider, hem o kadar seriyi çevirdiler dimi.