et et şikayet bir de selamımı söyle ne diyim..
benim galatsaray'lılığıma sen karar veremezsin. tartışma çıkarmak istemiyorum ama bir yıl boyunca açılmış tüm maç konularına bakabilirsin. 34 maçın tamamını izledim ve maç konularının yarısından fazlasında hakeme sövmek, rakip takımlara sataşmak yerine o gün oynanan futbolla ilgili yorumlarım vardır. hiçbir zaman fanatizme yenik düşmedim mümkün olduğunca olaylara tarafsız bakarım. eğer bir yönetim 300.000 euro veremeyip de yarın superstar olup imrenerek izleyeceğimiz bir oyuncuyu elinden kaçırıyorsa suç futbolcuda değildir. ama malesef bir türlü bunu görmek istemiyorsunuz varsa yoksa oyuncu sattı. allah'ın fransız'ı bir hakan şükür değl boş kağıda imza atsın benim takımımın rengi, logosu için gelip de top oynamaz...