Passenger helal olsun bee:)yaw bu adamda hiç kişilik yok hee.bu yakında lyonuda satıp başka klübe gider..para nerde ribemoney orda:D
cracks ilerde riberich olcak bu adam 2 takımda oynaya oynaya.. :) baksana yine kimsenin haberi yokh:)
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: Galatasaray_Sk Yetenek var,Beyin yok... Yetenek var,Beyin yok Tip de yok :D
typhlosion geçenlerde bu adama kişiliksiz dedğimde adam profosyenel düşünüo demiştiniz birkaçınız bi arkadaş çok doğru sölemiş yetenek var beyin yok bu paragözlülüğe devam ederse hiç futbol oynayamıcak... :)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Eagle_Claw Yetenek var,Beyin yok Tip de yok :D Tipiyle alay etme, trafik kazasında olmuş çünkü. Beyninin olmadığı ise tartışılmaz bir gerçek
Ozan JK tam bilmiyom ama haber balon gs'ye yaptığı gibi yapmamış marsilya'ya lyon 20milyon$ bonservis bedeli ödemiş