Bu da seninki Shevchenko

Diğer üyeliğe gelirsek;
Bizim o üyelikler bir dolu hadiseye karıştı, kargaşa oldu ben de uzun süre giremedim foruma. Daha sonra ise e-mail adresimi hatırlayamadım şifre unutma formu için. Makaay'ı da eklemiştim Msn'e söylemek için ama sanırım o beni kabul etmedi. Ben de yeni üyelik açmak durumunda kaldım
Edit: Dostum pattern eklemeyi unutmuşum( o arkadaki çizgiler ). İstersen ekliyim v2 olarak koyayım