Userbar denen şeyin ne olduğunu aşağı-yukarı çoğu kişi biliyordur.
Neyse ben bilmeyenlere de kısaca açıklıyayım: Userbar'lar insanların sevdikleri nesneleri, takımları, sporcuları kısacası sevdikleri herşeyi simgelemek amacıyla kullandıkları küçük panelciklerdir.
Ben de kısıtlı photoshop bilgimle "Soccercenter Member" ve "Soccercenter Admin" userbarları yaptım. Biliyorum SCN'de şuan için kullanılmıyor imzada resim ama SCN büyük bir marka olduğu için yabancı forumlarda veya imzada resim kullanımına izin verilen forumlarda nereden olduğumuzu belli edebiliriz.

