Raqu eL_ 2006'da Açılmış Konuya 3 Gün Önce Cevap Yazmış Ve Ben Kahinim Henry Barcelonaya Gitcek Yazmış :D .Kardeşim Adam 3. Sezonuna Gircek Sen Üç Senedir Uykudamısın :):D
dincerr henry iyi yapılmış oyun bende oynadımğımda zorlanmıştım ona karşı.ama sonra oyuna alışınca çok rahat.. sen markaj yap en iyisi
Butwhoan Henryi tutmanın tek yolu var top hernydeyken arkadan bi gircen mecburen kırmızı kart fakat hakem aşıksa sarı .Henry de sakatlancak çıkıcak :D bol şanslar .... :D
kerimalkus vay be konu tam 3 sene konuşulmuş.we 10 ilk çıktığında ben de merak etmiştim nasıl durduracağımı ve bu sitede gezinirken baktım bu konu açılmış.duygulandım amk :D