hadesspirit yaa böle oyunculara önlem alma işini 2.sınıf takımlar yapar, alan savunması en iyi bekleyin yetrince bıktırıcı önünde durursanız zaten oynay7an kişi bi hata yapıyor...
nemesis41 bencede kendi takımına al bitsin :D http://www.youtube.com/v/FpBobtvFzsk&hl=en>http://www.youtube.com/v/FpBobtvFzsk&hl=en type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">
nemesis41 http://www.youtube.com/v/FpBobtvFzsk>http://www.youtube.com/v/FpBobtvFzsk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Legend_master çok basit henry'in top sürme yeteneği, taktiği,Şut becerisini ve hızı biraz indir Diyelim ki 90 sen gel 75 filan yap veya 80 ;)
lesh.men hiç biri durduramaz istersen git bir futbolcu yarat güçlerini full yap yine durduramaz o çünkü HENRY:D
mehmetdinho oynayına göre değişir durdurcak adam kardeşim oynuos toraman bile durdurur barış abim oynuosa tüm manchester united kadrosu durduramaz
foxrivereight lesh.men çok güzel söylemiş o henry ben we 10 da 4 takımlı bi turnuvada birinci olduğumda henry 17 golle gol kralı olmuştu ve oynadığım takımlar hiç de öyle dandik değildi man utd tutamadı. bana göre henry sadece we 10 değil bütün we /pes serilerinin en iyi oyuncusu hani bi tabir var ya oyuna etki eden oyuncu diye işte thierry henry ta kendisi bence kaderine razı ol;)
Omer Urundul Maçtan önce çağır bir gece klübüne ''Hey biraz eğlenelim Therry'' falan de... İlerleyen saatlerde bardan çıkınca sapla bıçağı böğrüne. Sonra kaç git. Eğer ölmez de polis seni gözaltına alırsa avatarımdaki gibi şaşkın şaşkın bak ve ''Ne? Henry de kim?'' de. Biraz hırpalayıp rahat bırakıyorlar.
07fb07 yaw kardeşim adamın açısını kes topu kapmaya çalışma yani adam nere ye vurabilir pozisyona göre açısını daralt yani kardeşim ben öle hep karlı çıkıorum yane