cıktıgı zaman oynarsınız no panik no acele
beyler bu vagesport bi yerindn atiyo4 ay sora cikarmi lan hahahha olum 3 hafta sonra cikcakk
erken çıksa keşke....sıkıldım artık 2006 dan yav...
http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1246 biri tercüme etse süper olacak :)
http://www.sendit.com/game/item/6000000003549
Bu site ekim'in 20sinde çıkıyor diyor.
fener newcastle maçı günü yada 1 2 gün önce çıkıcak
20sinde cikiyo
Cikdi billene ben oynuyorum su an
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: