H_Akish Orjinal Mesajı Yazan: H_Akish :) BENCE HİÇ HEYACANA GEREK YOK OYUN DAHA ÇIKMAZ EKİM GİBİ ÇIKACAK :cool:
cesar Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin ancak bomba gibi bir oyun geliyor.. bu arada yeri değil ama professional manager 2006 die bi oyun warmış . o nası?? onu bilmem ama LMA MANAGER 2006 ilk defa pc ye hazırlandı 2007 çıkıo 3D süper bişi
intern valla SCN olarak biz Eylül'de çıkartıyoruz. (büyük dönüşüm) Sport Interactive ise Yılbaşında çıkarıyormuş. Ayrıntılara aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz: (not: haber ingilizce) FOOTBALL MANAGER ARRIVING ON PC AND CONSOLE FOR CHRISTMAS 2006! ***intern***
Brooklyn_Nets gecen senelere gore daha gec diil mi yaa ??? sanki gecen sene daha erken cıkmstıı.. :confused:
yetkiiin Orjinal Mesajı Yazan: hayaletgemi yooo yılbaşında deilmiş kasımdaymış fm 2006 gibi.benim pc'ci arkadaşım var o söyledi :D :D buda farklı bi bakış açısı :D bu arada pc bizdede war :D