1-Türkiye liginde bir takım aldığım zaman 6 yabancı sınırı olduğu için bazı yabancıları satmaya çalışıyorum.Tabi bazıları elimde kalıyor.Sözleşmeyi feshetmeye çalışıyorum.Yönetim blockluyor:(
2-Çok iyi bir adam transfer ediyorum,adam sezona başlamadan sezonu kapatıyor:(
3-Yükleme süreleri uzun:(
4-Genç bir adamı beleşe transfer etmeye çalışıyorum key player yapıp verebileceğim en yüksek parayı teklif ediyorum adam benden daha fakir,daha kötü bir takıma gidiyor:(
5-Daha gerçekçi olabilirdi:(
6-Profile deki puanlarım hep düşük:(
7-Takımımdaki dandik bir adam daha fazla forma şansı istiyorum diyor, ben de o zamanki kızgınlıkla adama yükleniyorum, yönetimden uyarı geliyor:(
8-Ne kadar başarılı olursam olayım yönetimden talep ettiğim istekler gerçekleşmiyor:(
9-Kulüpte istemediğim bir adamı göndermek istiyorum, adam gıcıklığına teklifi kabul etmiyor sonra 7. maddeyi uyguluyor:(
10-Avrupa kupalarında dandik takımlar bana karşı aslan kesiliyorlar:mad: