10ErMaN10 transferlerin zor olması normal gerçek hayattada öle Benim sevmediğim yanı her maç 3-4 adamım sakatlanıyo gerçekte Bi takımın her maçta oyuncu sakatlanıp 1 ay sakatlanmıyo bende her maç biri en az 2 hafta gidiyo
jacket falla en cok sinirimi bozan sey mac boyunca tek kale oynayıpta kaybetmek...ama bunda fm nin bi suçu yok... futbol bu işte napalım...
gorkem_1990 Orjinal Mesajı Yazan: 10ErMaN10 transferlerin zor olması normal gerçek hayattada öle Benim sevmediğim yanı her maç 3-4 adamım sakatlanıyo gerçekte Bi takımın her maçta oyuncu sakatlanıp 1 ay sakatlanmıyo bende her maç biri en az 2 hafta gidiyo Herhalde sen antremanları cok ağır yapıosun.Yoksa her maçta oyuncu sakatlanmaz.
10ErMaN10 Şu anda Ana kadromdan 9 sakatım var :( ama yedeklerle canla başla mücadele ediyoruz antremanlarım aynı Yeni antranör ve doktor alcam takıma İyi bakamıyolar oyunculara
gorkem_1990 Eğer yeni antrenörle doktor aldığında da oyuncular sakatlanırsa sorun oyunculardadır.Bilmiom da bende hiç öle sık sakatlanma olmuo.
Thor Yavaş olması. Bu yüzden menajerlik zamanımın büyük çoğunluğunu hala Championship Manager 01/02 oynayarak geçiriyorum.
melancholy.ozgun fenerbahceyle kayserispor karşısında 3-0 öndeyim..kayserispor kırmızı kart goruyor dakika 60.dakika 90 mac 3-4 kayserisporun ustunluğuyle bitmiş!!kadıkoyde oynanıyor maç...inandırıcı bulmuyorum bu gibi son dakika golleri tek kale oynayıp 3-0 yenildiim macların coklugu oyundan soutuyor beni..
sswift4 Orjinal Mesajı Yazan: melancholy.ozgun fenerbahceyle kayserispor karşısında 3-0 öndeyim..kayserispor kırmızı kart goruyor dakika 60.dakika 90 mac 3-4 kayserisporun ustunluğuyle bitmiş!!kadıkoyde oynanıyor maç...inandırıcı bulmuyorum bu gibi son dakika golleri tek kale oynayıp 3-0 yenildiim macların coklugu oyundan soutuyor beni.. evet bence de en kotu sorunlardan biri bu. öne geçince hep rakip atak yapıyor.en iyi adamlar top kaptırıyor. onlar öne geçince koca yarıda sadece iki atak oluyor. ve yeniliyorum zaman zaman. bazen top sürmesi 10 olan adam herkesi geçiyor. benim adamın hızı 18 topun arkasından koşuyor mal bi herif gelip onu geçiyor... ama ben hala oynuyorum 2.ligde açınca çok zewkli oluyor.
ExPeRT_06 1-AKATLIK 2-SAKATLIK -SAKATLIK öf bu ne yaa sakatlanıp duruyo adamlar em de hiç fazla kasmıyorum adam durup dururken 3 ay sakatlanıyo sinir oluyorum :(
ExPeRT_06 abi benim bi de şey var mesela necati nin uzaktan şutları 19 diyelim long shots özelliğini often yapıyorum sonra oyuncu değiştirip yerine örneğin hakan şükür ü aldığğımda bu özelliği tekrardan ayarlamam gerekio keşke bu ayarları mevkiye göre değilde oyuncuya göre yapabillseydik de oyuncu değişikliğinde direk geçerli olsaydı...
RubenMartin Kanat akınlarının çoğu defansa çarpıp kornere gidiyor... Bu özelliği beni acayip deli ediyor... Dava açıcam..
oleole çok üstün oynayıp kaybetmek...örneğin 15 şut çekiyorum 10 u kaleyi tutuyo 2 si gol oluyo.. rakipo takım 3 şut çekio 3 ü kaleyi tutuo 3 ü gol oluyo...benim başıma çok geldi..hem milli takımda hemde eskişehirsporda.. bu özelliği ne kadar gerçekçi olsada bazen insanın canını sıkıo
lightman sakatlıklar çok saçma oluyo....bide yavaşlığı var fakat masa üsündeki ve durumçubuğundaki kısayolları sildikten sonra belirgin bir hızlanma gördüm...şimdi daha rahat oynuyorum 256 mb ram ile....