digimax Orjinal Mesajı Yazan: Doan http://www.sendspace.com/file/90lqoa kullandıın resmı gorebilirmiyiz..lutfen...
Alperalp™ eline saglık abi faceler süper sharpen ronaldoda biraz fazla gibi ama quaresmada fevkaladenin fevkinde:D