alexandro06 doan eskıden facelerinde bu kadar sharpen kasmıyordun..sharpenı cok vermeye basladın..oyuncuların yuzleri bi tuhaf oluo.bence bu kadar sharpen kasma...o-edit kasarsan daha basarılı olursun..bu arada bende artık face yaparmıcam..üniversteyi kazandım..evden gidiorm..ühühühühühü:( ama kıs tatilinde gelıp en kral facelerle gelırım ınsallah
Ume Bu kdr sharpen kullanma yav bence zarar veriyor facelere bu kdr çok sharpen facelere gelince smith renk olmamış . saha güzel ;)
Zombie Ali **~Michael Owen~ ** *Harika Ama Bi Uptade Lazım.Boğazla Yüz Renkleri Farklı...* **Ayrıca Doan FacePack'ini Bekliyos...Yanlız Facelerin Renk Sorunlarını Halletmişsindir umarım.!! :confused: :confused: :confused: **
Doan evet sonunda pack i hazırladım umarım beğenirsiniz http://www.hemenpaylas.com/download/1560786/pack.zip.html