aLpO_1905 Ben de maduro'yu öneriyorum.Ajax'ta oynuyor.Bazılarınıza pahalı gelebilir ama iyi oynuyor bence.Mevkiisi de DC/DM.Bir de sergey kisliy var.Belarus'lu mevkiisi forvet.Gelişince çok iyi oluyor.17 yaşında başlıyor.
badlikamiri usa mls liginden salt lake'den besagno 16 yaşında dc-dm performans süper üstelik 200 000 usd ye alınır
iel_mertcan micheal ballack'ı öneririm tam bir 10 numara bence messiyi tawsiye etmiorum scout kullananlar bilir messi potansyelinin doruğunda 18 yaşında olmasına rağmen özellikleri gelişmio maalesef....