Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho tevez de iyi fakat 50 milyon euro karsiliginda gorusmenize izin veriyor kulubu :D Yok canım o kadar pahalı deil. Benim oyunda Betis aldı ve 17 milyon euro ya
uAnil arkadaşlar **chelsea** yim dmrc oynayacak biri yani savunma ve orta sahada görew yapıcak ama sağ ayak olucak.. Tabi bide kalitede olcak.. Geremiyi düşünüyorum sizce nasıl ?
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: uAnil arkadaşlar chelsea yim dmrc oynayacak biri yani savunma ve orta sahada görew yapıcak ama sağ ayak olucak.. Tabi bide kalitede olcak.. Geremiyi düşünüyorum sizce nasıl ? Olur. Mancini, Zambrotta, Christian Alvarez falanda olabilir
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: gorkem_1990 O bölgeye alacağın en iyi adam emerson olabilir. Emerson mu? Emerson'un kanatta ne işi var?
gorkem_1990 Orjinal Mesajı Yazan: Sasa_Ilic_22 Orjinal Mesajı Yazan: gorkem_1990 O bölgeye alacağın en iyi adam emerson olabilir. Emerson mu? Emerson'un kanatta ne işi var? DMC istio.Emerson DMC oynamıo mu?Yoksa benim bi yanlışım mı var.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: gorkem_1990 Orjinal Mesajı Yazan: Sasa_Ilic_22 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: gorkem_1990 O bölgeye alacağın en iyi adam emerson olabilir. Emerson mu? Emerson'un kanatta ne işi var? DMC istio.Emerson DMC oynamıo mu?Yoksa benim bi yanlışım mı var. Evet Emerson dmc ama arkadaş dmrc die garip bi pozison yazmış, bende WBR demek istiyo die düşünmüştüm
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: chipyu Arkadaş dmrc istiyor hem dmc oynatcak hemde gerektiğinde dmr anladığım kadarıyla. Amaan boşverin ya.. Hala istiyosa düzgünce mevkileri yazar, bizde oyuncuları yazarız ;)
ExPeRT_06 dünya kupasında da izlemekte olduğumuz isveçli wilhelmsson...AMR de çok iyi oynuyo dribbling ve orta yapması çok iyi tekniği de var üstelik 6 milyon dolar civarı bi paraya alabiliyounuz.Gayette hızlı bir oyuncu çok ii işler yapıyo almanızı öneririm.
ExPeRT_06 bi de güney afrikalı lebohang mokoena var 18 yaşında AMC fiyatı 1 milyon doları bile bulmuyor...
ExPeRT_06 ve bombayı patlatıyorum sanırsam brezilya da ARCE die bi takımda oynuyo 19 yaşında ilk sene kiralık olduğu için ancak ikinci senenizde alabiliyosunuz hem de sadece 1 milyon dolar civarı bi paraya; EDERSON alın pişman olmayacaksınız.
lightman forvet için sergio agüero yu bende öneriyorum çatır çatır oynuyo.....orta saha içinde salomon kalou veya pavel hruska yı deneyin....agüero olmazsa athleticteki fernando llorente yi deneyin.....iyi fm ler...
SaSa_Ilic_22 vanden borre,mascherano çok iyi ve ucuza alabilirsin.forlan süper golcü ama biraz pahalı.uğur yıldırım da müthiş oynuyo,eski oyunumda gs ile 35 maçta 22 gol 25 asist yapmıştı amr mevkisinde.
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: uAnil arkadaşlar chelsea yim dmrc oynayacak biri yani savunma ve orta sahada görew yapıcak ama sağ ayak olucak.. Tabi bide kalitede olcak.. Geremiyi düşünüyorum sizce nasıl ? ajax'taki nigel de jong mükemmel bi oyuncu
ercan370 sidnei defans ilhan parlak forvet sezer özt. vukcevic ugur yild. ortasaha cairo kale bunları alı hepsine vekilim:rolleyes:
komux genroyu alabilirsin brezilya 20 yaş altı adin olcan can arat da diğer tavsiyelerim bilindiği gibi hepsi genç hepsi yıldız adayı ayrıca sana tavsiyem avrupada oynayan gurbetçilere bi bak al 20 yaş altına koy 1-2 sene sonra kendi yıldızlarını yaratır pahalıya satarsın