Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR
Bende anlatayım ve yatayım iyi başlayan ama kötü biten maceramı..
Öncelikle futbolu zevk için yapıyordum amatör kümede oynuyordum.. sonra bi kızla tanıştım ve bir sürü hayellermiz vardı birmirmizi çok seviyorduk güya ama o eskini sonuç olarak yani ben onu çok seviordum hayellerimizin bir an önce gerçekleşmesi için futbolcu olmayı kafama koydum. amatör kümeden futbolcu çıkmaz derlerdi ama tüm gücümü ortaya kopyup biliyordum bişeyler olcağını çünkü oyunuma güveniyordum ilk grubu 2. olarak bitirdik ve play offa çıktık sakarya genelindeydi ve daha şansım yükselmişti takımımız kötüydü 1-2 iyi adam dışında diğerleri kalastı kahvedeki gençleri toplamışlar biz köy takımına gidiyorduk 3kişi ilçeden herneyse play offlara geldik herşey kötüye gidiyordu ama ben iyi oynamak için elimden geleni yapıyordum... ve sonunda türk telekomdan bi hoca izlemiş beğenmiş ve beni telekoma önermiş herşey hazırdı telekoma gitcektim ama sevgilimden uzak kalcaktım sakarya süper lige çıktı ve başkanı babamın arkadaşı dedi sen bizim çocuğumuzu nereye yolluyorsun sakaryaya hizmet etmicekte ankarayamı hzimet etcek dedi ben zaten havalaar uçuyordum çünkü sevgilimden uzakta olmıyacaktım ama genede düşündüm daha hayırlımı acaba sonra sakaryaya başladım herşey iyi güzel gidiyordu. sevgilim eski sevgilisine döndü bir çok olay yaşadık bi arkadaşım sayesnde çabuk atlattm ama futboldan soğmuştum idman yaparken isteksizdim hoca uyardı beni defalarca eski onurdan eser yok basan pres yapan kafa topuna çıkan şut çeken onur kayboldu bianda bende dedim hocam artık olmayacak galiba buraya kadar galiba dedim hoca süre verdi git toparla gel dedi bende gelceğimi sanmıyorum diyerek bitirdim. ve okumaya karar verdim en sevdigim mesleki kazancam bilgisayar mühendisliği...
amatör kümede performansım bi siteye yazmştım kopyalym..
sitedeki imzam aynı şçleydi..
Ben Tek Çalışırım :)
kariyerim :)
sakarya 2.amatör akyazı grubu 1
küçücek:2 kuzuluk:3 15dk oynadım çünkü yeni gelmiştim..
küçücek:6 bedil kazancı:0 90dk 2gol 1 asist
küçücek:6 harunusta:0 90dk 1gol 1 asist
küçücek:3 topağaç:3 85dk 2gol 1i penaltı..
play offlar yazmamıştım çünkü o siteye girmedim :)