Orjinal Mesajı Yazan: NoumaBJK
makasi ve kabongo'yu niye begenmedin abi. murat ergdogan'i nasil buldun:confused:
murat erdoğan iyiydi yani tekniği falan...
makasi kabongo ne bilim hem soğuk geldiler hemde isteksizlerdi sanki neyse yarınki idmanda görürüz bidaha..
Orjinal Mesajı Yazan: sheva277
onur hade hayrlı olsun abi işh herşey istediğin gibi olurda hayallerine kawuşursun.yeni takımında başarılar..;)mbayoya slm söle bisden :D:Dseweriz kendilerini :D:D:D
sağol sölerim hocam hatta söliceğim emin olun :)
Orjinal Mesajı Yazan: bart_
senin adına çok sevindim,inşallah ilerideki yıllarda MBayo yerine İbrahim Akın'la iyi anlaşırsın;)
takımında başarılar,söz vermiştim, ilk maçında üstünde soccercenter.net yazan bir t-shirt giyecektin ilk sayflarda var onu unutma:)
Hocam çift idman yapıyoruz ayrıyeten gecede kendim yapmaya başladım çok çalışıp beşiktaşa gideceğim inşallah.. ibrahim akın bu beni hayalim aslında onla oynamak ve orta sahın sağında oynamak istediğimi söledim hocaya cristiano ronaldo hastalığı oluştu bende driplingi sevior forvette u olmayacağı için ama forvetin arkasındada oynamak isterim ama sisteme göre neyse bi göze girelimde :)
merak etmeyin hocam ilk süperlig maçımda giyeceğim pafta giyersem bi anlamı olmaz yani kimse çekmio falan :)