SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine peki, indirmeyi yapıo ama yüklemeyi yaparken de orjinallik istio. onu nası yapcaz??? daha önce yazdığım bu yazıda anlattım denersen yükleyebilirsin.. Orjinal Mesajı Yazan: Tonic yapamayanlar şu yolu denesinler, Önce indirdiğiniz setup dosyasına çift tıklayın.Extracting yaptıktan sonraki ekranda devam etmeden gizli dosyaları açarak C:\Documents and Settings\(Bilgisayar Adı)\Local Settings\Temp\IXP000.TMP klasörüne girin.Burada 4 exe programı var. Bunlar; umdf , wmdbexport , wmfdist11 , wmp11 dir. Bunları teker teker çalıştırıyoruz.Restart isteyende restart edip dwm ediyoruz.Hepsi bittikten sonra herşeyi kapatın.Sonra media player kısayoluna tıklayın yükleme başlıcaktır...
Brooklyn_Nets yaa arkadaslar bu wmp 11 gsl tasarımı fln da, 10 a gore baya kullanssz geldi bana.. sarkı sozu ekliemedm, actmm mı playlist cıkmıo silio.. bunları bn mi beceremedm yoksa yoq mu ??? bi yardm edn pls.. olmassa silcm de silinmio da galiba..??
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: Tonic yapamayanlar şu yolu denesinler, Önce indirdiğiniz setup dosyasına çift tıklayın.Extracting yaptıktan sonraki ekranda devam etmeden gizli dosyaları açarak C:\Documents and Settings\(Bilgisayar Adı)\Local Settings\Temp\IXP000.TMP klasörüne girin.Burada 4 exe programı var. Bunlar; umdf , wmdbexport , wmfdist11 , wmp11 dir. Bunları teker teker çalıştırıyoruz.Restart isteyende restart edip dwm ediyoruz.Hepsi bittikten sonra herşeyi kapatın.Sonra media player kısayoluna tıklayın yükleme başlıcaktır... Çok teşekkür ederim yükledim sayende Eren abi
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: Makaay sp2 yüklemeden yüklemiş gibi gösterecek bir olay varmı peki :) o kadar ilerlememiştir bu olay heralde :)
SLeviN arkadaşlar Windows Media Player 11 Beta Türkçe sürümünü buradan indirebilirsiniz. ::TIKLAYIN:: Gürhan'a teşekkür edin ;)
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: Tonic yapamayanlar şu yolu denesinler, Önce indirdiğiniz setup dosyasına çift tıklayın.Extracting yaptıktan sonraki ekranda devam etmeden gizli dosyaları açarak C:\Documents and Settings\(Bilgisayar Adı)\Local Settings\Temp\IXP000.TMP klasörüne girin.Burada 4 exe programı var. Bunlar; umdf , wmdbexport , wmfdist11 , wmp11 dir. Bunları teker teker çalıştırıyoruz.Restart isteyende restart edip dwm ediyoruz.Hepsi bittikten sonra herşeyi kapatın.Sonra media player kısayoluna tıklayın yükleme başlıcaktır... Bu dosyada Windows hata veriyor wmdbexport.exe
Kokane Ya simdi ben tekrar version 10'u yüklemek istiyorum, bana daha yenisi kurulmus diyor. Silmeye calisyorum 11'i silinmiyor. Ne yapabiliriz. RegCleaner'le sildim banamisin demedi. Yüklemek icin neler cektik, simdide silene kadar neler cekecez bakalim.
Kokane Gicik oldum. Aciyorum, liste bos. Soldaki screen'de isim, sarki adi yok. Buttonlar cirkin. Sagda yukarda ayriyetten isim. sark iismi var, yaninda satin al diyor. 10 daha iyiydi. Varmi yardim edebilecek.
Brooklyn_Nets Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Gicik oldum. Aciyorum, liste bos. Soldaki screen'de isim, sarki adi yok. Buttonlar cirkin. Sagda yukarda ayriyetten isim. sark iismi var, yaninda satin al diyor. 10 daha iyiydi. Varmi yardim edebilecek. kardes sana aynn katılıom.. yoq mu bunn bi yontemii ???