yapamayanlar şu yolu denesinler,
Önce indirdiğiniz setup dosyasına çift tıklayın.Extracting yaptıktan sonraki ekranda devam etmeden gizli dosyaları açarak C:\Documents and Settings\(Bilgisayar Adı)\Local Settings\Temp\IXP000.TMP klasörüne girin.Burada 4 exe programı var. Bunlar; umdf , wmdbexport , wmfdist11 , wmp11 dir. Bunları teker teker çalıştırıyoruz.Restart isteyende restart edip dwm ediyoruz.Hepsi bittikten sonra herşeyi kapatın.Sonra media player kısayoluna tıklayın yükleme başlıcaktır...