Reklam degil. Reklam kâr marjı içeren şeyler için yapılır. İlk sayfalarda eklediğim formaları eskiden eklemiştim, onlar logolu evet. Ama son eklediğim formaların önünde ve arkasında logo yok,bundan sonra da hep bu şekilde ekliycem formaları herkes oyuna yükleyip oynayabilsin diye. Sadece arada ufak bi yerde logo var. Bir çeşit imza.Ressamlar resim yapınca sağ alt köşeye imzalarını atarlar degil mi ;)İşte bu da bunun gibi ;) Hem oyunda o kısımlar gözükmüyo zaten. Keyifle yükleyebilirsiniz. Logolara takılmayın arkadaşlar, dikkatinizi formalara verin lütfen. 'Yorumlarınızı bekliyorum'dan kastım formadaki FORZA logosu degildi...