Arkadaşlar merhaba. Yeni bi karar aldım. Formalarımı herkes oyuna rahatça yükleyebilsin diye bundan böyle formalarımı arkasına sağına soluna yazı numara eklemeden koyuyorum siteye.Herkes rahatça paylaşsın. Güle güle kullanın.. ;) Endişelenmeyin formada gözüken FORZA logosu oyuna yansımıyo ;) Sadece bi imza..
Ve işte Fransa Dış Saha 2006 WC Forması. 2GK formatında... Yalnız bi ricam var, esirgemeyip yorumlarınızı yazarsanız memnun olurum.Böylelikle daha iyi formalar çıkar ortaya..Teşekkürler...
