yaa arkadaslar saoln da dosyada su klasorler wr :
alocale, Autorun, CommonEASO, crack, data, Directx, Macromedia ve Support.. sanki eski hani setup a basp da yuklediimz gbi bsy.. altta autorun wr ona bastm mı Electronic Arts Autorun bir sorunla karsılastı ve kapatlması gerekio dio bnde annamadm... d-tools luk bi mds veya mdf dosyası yok dvd de..??? winrar la yaplck bsy de yok. winrar la acılablcek bir tek compressedd die bi dosya wr ki o da deill.. naapmalıım ??