typhlosion allahım böle bi düşünce olurmu biz atıoz onlar alıo hey allahım.... nobre fenerde başarılıydı ama sözde yıldız anelka yani sadece isimi var ve nobre ondan daha iyi ama ismi olmadığı için bir çok maçta kesildi neysee.... umarım bizde başarılı olur...
Starbury İstemiyorum bu adamı defolsun gitsin ülkesine böyle bir transferden hayır gelmez .Bu adam heşeyden önce ahlaksız Beşitaşın'ın ruhuna aykırı bi adam