Orjinal Mesajı Yazan: capoxfile
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: sheva277
biz bırakıoz,bjk alıo dewam dewam böle kesin başarı gelir..hyrlı olsn nediym..
siz başarılı mı oldunuz sanki, yapma ya sheva?
abicim şu son 2 sezona bi baksana bizim sözleşmesini fesettiğimz oyuncuları bjk topluo we onlarla başarılı olmaya çalşıo,ewt nobre türkiye ligi için ii bi oyuncu ama awrupa için yetersiz olduğu için we fenerbahçeninde awrupada daha kaliteli bi oyuncu düşündüğü için bıraktı nobreyi,we yine klasikleşen bi yöntemle bizim bıraktığımızı bjk aldı..sizce nekadr doğru bi taktik bu?bi fbnin hedeflerine bakın bide bjknin,bence bjk daha ii bi forwet alabilrdi,en azından ezeli rakibinin bıraktığı oyuncuları alması biras garibime gidio benm..bnm fikrim böle..ayrıca siz başarılı mı oldunuz demişssin nobrenn bizdeki başarısını biliosun heralde..ama nediym işh başarılı olur sizdede uefada ileriki turlara çıkmanıza yardımcı olur..