DAUM'u bu dakkadan sonra koruyan bi şahıs varsa ben bişi demiorum. Herif para için burda yani para düşük olsa veya para alamasa bırakır çeker gider bu herif. Zaten yüz olsa bu herifte basardı istifasını neden basmadı Tazminant almak için basmadı tabikide. Ya beni takımda tutun ( tabi bu arada sözde FBye ve Başkana duyduğu aşkı anlatıo) ya da verin paramı çekiim gideim. Bu kadar ruhsuz bi herif işte kim gelirse gelsin umrumda değil aslında gönlüm Luce den yana yeterki gitsin bu herif.
GoGo21 sen BJK li miydin yaa anaaaa yemin olsun ben GS li biliodum :d:D:D