tek bir sorun var....Taktiksel beceriksizlik...
Horozun defansif bir futbol oynadığını ben taa kıbrıs tan gördüm.Daum kapalı takımın üzerine gidince kontraataktan golü yedik.Kapalı takıma karşı top çevirseydiler bi şekil de horoz gelecekti ve karşı ataktan gol veya golleri fb bulacaktı...
Birde özat olayı var...Kanat organizasyonları (-) denecek kadar az.
Tabi hiç bir kayıp tek bir maça bakılmaz; vestel , ankaraspor,kayseri gibi takımlardan 0 puan almak yerine 3 puan alsalar iş farklı olurdu.
Tek sorun taktiksel eksiklik ve bozuk futbolcu psikolojisi.