cy1976 güzel kramponlar bide bişe sorayım bazı sitelerde kramponlar var ama bmp yada png olarak koymuşlar onları nasıl oyuna atıyoruz bin dosyası basitte bmpler nasıl bilmiyorum.
Emre_17 cy1976 abimin istediği bootpack buyur http://rapidshare.de/files/24346896/emre90_bootpack.rar.html ss http://image01.yuklet.com/goster.php?resim=5326b193-ss.jpg&zoo=2
Emre_17 bir bootpack daha yorumlarınızı eksik etmeyin link http://rapidshare.de/files/24558141/emre90_bootpack.rar.htlm ss http://image01.yuklet.com/files/2/2dc4c12f-ss.png
mmk Madem istek alıosun söliim dedim... bana sarı-siyah,sarı-beyaz,siyah,kırmızı ve beyaz adidas predator mavi,kırmızı,gri ve siyah nike vapor ronaldinho'nun kiler ve eğer yapabilirsen mavi r9 lar var... eğer artarsa klasik total90 ve f50 fln koyarsan inan çok sevinirim... yaptıkların da çok güzel yorum yazamadıım için kızma dün üye oldum:) kolay gelsin
mmk Orjinal Mesajı Yazan: koray0 nasıl kurulcak dkz den 0 text i aç 04429 dosyası var sağ tıkla import de ekleecein bootpack teki 04429 u seç importlamış oldun!aynı şekilde 04560 ı importla,bu sefer 04560 ekleeceksin...save as dan masaüstüne kopyala sonra dat taki 0 texti yedekle ardından masaüstüne kaydettiin 0 text i dat klasörünün içine at oyuna girince de editten ayarlarsın bootları ok
koray0 ya abi ben importlayamıyom dosyayı buluyom import diyom boot pack dosyaları görünmüyo stad eklemeede aynı sorun var şu importlama işinin dediğim yerini bi analatıverin şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
mmk Yazan: koray0 bi de benim 0_text te öyle 4429 yok sadece 1000 e kadar sayı var http://img111.imageshack.us/img111/3841/3qi7.png http://img146.imageshack.us/img146/8231/4pi8.png ss de gördüklerini yaparsan olmsı lzm