yasin17 öncelikle emre ark. tşk ediyorum packler harıka olmuş... ggs ile yüklemek için dosya isimlerini unnamed_4429.bin ve unnamed_4560.str şekline getirerek importlayacaz o_textte SAYGILAR....
Emre_17 abi denedim oluyo başka kimsede böle bişey oluyo diye söylemedi belki bi yerde hata yapmışsındır
husin **bootların yülenmesinde sorun yok ama oyunda kötü durdu ben atınca sorun benim bi hatamdanmı acaba?**
alexandro06 sen bu bootpackte bir numarasın kardeş:):):):):):) bide senden istedigim nikenin boordo ve mavi r9 nu yapsan manyax olur..
Emre_17 evt sonunda bitirdim resimleri bulmakta zorlandığım için biraz gecikti buyrun http://rapidshare.de/files/23478057/emre.rar.html ss http://image01.yuklet.com/files/1/995cddab-ss.jpg
Burak_Dinho Ya Bu Faceleri,Bootları,Kitleri Yapanlar Bir Araya Gelip Pes Gibi Bir Oyun Çıkarsalar Ne Kadar Güzel Olur Ha :D . Bu Forumdaki Yama Yapımcıları Valla Çok İyi Yeni Yeni Şeyler Bekliyoruz Hepinizden Süper Gidiyon Devamını Bekleriz....