ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin 1.98 dir boyum.. sanıyorum ilkokuldaykende öyleydi... Lakaptan öte ismimden çok Uzun denmiştir bana... Ama tabi gençlikle beraber uzun ve yakışıklı,karizma vs. sıfatlarda eklenmiştir.:p :)
Shevchenko Bizim mahallede iki tane ali vardı o benden bi yas büyüktü ona büyük ali bana da kücük ali derlerdi kac yasına geldik hala diyolar walla :)
kartal_omer ufakken gözlük takardım (çok sükür su anda takmıyorum)o zmnlar bana doktor yada gözlük diyorlardı cok ayar olurdum :)
lockedstyle güney kutbundaki insanların ters durduğunu düşünene yokmuydu aranızda. adamların beynine kan sıçrıyordur diye düşünürdüm :D :D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: lockedstyle güney kutbundaki insanların ters durduğunu düşünene yokmuydu aranızda. adamların beynine kan sıçrıyordur diye düşünürdüm :D :D Ters durduklarını Düşünmekten Çok Onlar Aşağıya uzay boşluğuna Düşmüyorlar mı diye düşünürdüm :)
T MAC 62 Ben yvadaken tuvalet srasnda aradan kaynamış bende çocuğu itmişim girmiceksin die tuttrmuşum :D:D sonnda annemi aramshlr :D:D:D:D bna 1.snıfta "Emo" drlerdi kayıp balk nemo çknca braktm :P
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ walla bende eskıden oyuncakların canlı olduunu dusnrdm:Dçok korkardım yaa aynı odada yatamazdım:)
_Semohwo_ Bana küçükken halı saha maçında kaleye vurduğum bütün toplar direğe çarpınca bilardocu kamil demeye başlamışlardı. Ama Allah'tan şimdi o lakaptan kurtuldum. Artık Semo yaygın!!1:rolleyes:
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: ReDDoX Bana bişe dedikleri yok walla sadece Bahadır'ı Baha olarak kısaltıyolar :) adaşım naber:D walla banada baha diyolar ama yengem vazgeçmio ille "badadur" diyoo.
m0K0k0 bana basket oynarken cüssemden dolayı küçük shaq futbol oynarkende ailton derlerdi :Dhala da diyolar ama genel lakalım mokokodur :D
DeMeT bana küçükkende ne ara fırladın dıolardı şimdide öle diolar deişen bişi olmadı acaba 40 yaşındada değişen bişi olmıcakmı kabus dusunsene yanında çocuun var sen ne ara fırladın demet dicekler dumur olucam:D:D sora ufaklıkk sorajak anne fırlamak ne demek aha buyur burdan yak