herkez bi küçüklük almış gidio cracks eksik dururmuişte size yeni fırsat
küçüklük saçmalamalarınız
ufaklıkken neler saçmalardınıs mesela şey gibi.televizyondaki adamlar o kutuya nası sığıyo gibi :D
ben şey düşünürdüm.elimde 5-6 balon olsa acaba beni uçururmu flan :D
bitanedaa var aslında tam saçmalık diilde komik :D her bruce lee çeki çen(evet yasmayı bilmiom varmı) filminden ssora kendimi koltuktan koltua atardım.ters dönmee çalışırdım :D:D
lakabıma gelince okulda bana flamingo diolar :D nedeni bacaklarım usun ve çok fazla zıplıorm :)