arkadaşlar bende george w. bush'un kocasının kardeşiyim yani george w. bush yengem ollur kendileri :)şaka bi yana oyunun türkiyedeki (fm) en iyi sol kanadı mehmet polat anne tarafından kemal sunal'da baba tarafından akrabam oluyo tabi gördüklerim de war mesela kaka,shevchenko,csfu,maldini,dida,inzaghi yani milan oyuncuları ve bjk'Lİ oyuncuları her sene milanlılarıda şifo mehmet'in jübilesine gitmiştim milan'la yaptığımız maç orda gördüm kerataları 2-1 yenmiştik milan'ı ne maçtı beebu arada george w. bush'un yanına gidiyom şimdi selamı olan war mı???:D