Benim hakemlerle alakam oldu.
Diyarbakır'daki Hava Kuvvetleri Lojmanı'ndayken Sadık İlhan'da lomanda oturuyordu.ben o zamanlar 10-11 yaşlarındaydım. D,Sadık İhan'ın oğluyla beraber takılırdık, top falan oynardık. Adı Cankat'tı oğlunun. Cankat Abi derdik.
Aynı lojmanda ben 13-14 yaşlarındayken İsmet Arzuman'da oturdu. Hatta bizim lojmanda küçük bir futbol kursu vardı. İsmet Arzuman'ın kızı o takımda oynayan tek kızdı.
Yaklaşık 3 ay önce de Hakan Sivriselvi ile tanıştım. Üniversite okuduğum Gebze' deki kışlada askerlik yapıyor. Bir pazar günü kışlaya gidip bir kaç abimle birlikte ve Hakan Sivriselvi ile mangal yaptık. Közlenmiş patlıcanı sıyarken Hakan Sivriselvi'nin fotoğrafını çektim, daha sonra onu o şekilde hiç göremem diye. Telefonunu falan aldım.