capoxfile Bjk gs ye maçı diyeni çok üzerim haaa... SAKKIN Öyle bişey demeyin demeye de hakkınız yok, beceriksiz forwet ve orta saha olursa zor gol atarsın, nasıl manisa karşısında siz beceriksizken onun benzeri oldu bu gece...
Sarı Kanarya Böyle taraftar hangi takımda var? bi takım taraftarı takımının macına gitmiyor bizimkiler seyircisiz maçta stat cevresinde binlerce kişi toplanıyor.İşte büyük takım böyle olunur.İnsallah haftaya da denizliyi yenip şampiyon olacagız.federasyona,ittifaka rağmen şampiyon biziz.
GoGo21 haftaya denizliye bir yenilinden görün sampiyonluk nasil kaciriliyormus......Biz gördük besiktasla bide siz görün
MaNiaC_Manager Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 haftaya denizliye bir yenilinden görün sampiyonluk nasil kaciriliyormus......Biz gördük besiktasla bide siz görün Ya çok komiksin varya rüya görüyorsun günlük hayatta bile helal olsun :D
MaNiaC_Manager Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 neden ruya goreyim ? olamaz diye birsey yok futbolda...unutma. Ya biz yok demiyoruz sadece Futbol dan anladığımız için diyoruz siz Denizli yenince görün diyorsunuz ona gülüorum kahin olmuş bunlar ....
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 neden ruya goreyim ? olamaz diye birsey yok futbolda...unutma. olamaz die birşey var o da GS'nin şampiyonluğu. FB ne yapıp ne edip alır o maçı ayık ol ;)
MaNiaC_Manager ya arkadaşlar boşverin bırakın şurda kendilerini kandıracakları 5 gün 18 saat 10 dakika 05 sanie kaldı .... :d
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 sampiyonlugu onlara bir kaptirinda ondan sonra benden cekeceginiz var :) tersi olursada senin bizden.. :)
FBHunter Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 sampiyonlugu onlara bir kaptirinda ondan sonra benden cekeceginiz var :) Ligde 30 puan geriye düşmüş bir takımın taraftarı olarak, nasıl böyle konuşuyorsun??Hayret doğrusu..