typhlosion 7 Mayıs 2006 Saat:19:00 da başlıcak karşılaşmayı sizce kim kazanır.... bence seyircisiz ve Aurelio nun olmaması dezavantaj... berabere biter gibi geliyor bana
linkingirl_18 yooo yenilelim birde ne beraberliği :mad: şampiyonluk için 2 maç kalmış ne beraberliği mutlak kazanmamız gereken bir maç siz gidin maçınıza bakın.gerçi maç masada bitti izlemeye bile gerek yok sizin maçı
typhlosion masadamı bitti ? acaba biz maçı alınca böyle düşünebilcekmisin yoksa paşa gibi gelip pardon yanlış konuştum özür dilerimi diyebilcekmişin.. maç satılmış he he he çok tartıştım bu konu hakkında dahada tartışmak istemiyorm... biz maçımıza bakıyoz zaten kafanı yorma sen pazar günü gene yerimi alacağım inönüde.. sadece fikrimi söledim saygı duyman gerekir :)
linkingirl_18 kendini benim yerime koy ve düşün. birlikten çıkarılmışsın,tüm takımlar sana karşı,bahis şirketleri maçı listeden kaldırıyor vs.. neler düşünürdün ? eğer yenerseniz zaten helal olsun
typhlosion birlikten çıkarılmadınız siz çıktınız ve karşı takımların size düşman olmasını siz istediniz... bahis şirketleride maçı bizim akıllı başkanımız sayesinde çıkarttıama takımın başında yıldırım demirören değil adam gibi adam olan ve böyle birşeye hiç taviz vermeyen tigana var
RubenMartin herkes kendi maçına baksın diye bi yorum olmaz, olamaz.. Madem öyle şifre werelim taraflara kendi forumlarına öyle girsinler...Maçın sonucu umrumda değil son haftaya kalsın istiyorum bütün olay..
Kokane Almamiz gerekiyor. Mecburuz almaya. Taraftarsizdi olsa, Aurelio, Nobresizde olsa alacagiz Insallah. "BJK futbolculari" (sözde baskanlarini bilmem) bencede bunca laflardan sonra vermez ama kupayi almislar fazla asilmazlar. Yani rahat cikacaklar. E tabi süpriz yapsalar fena olmaz:rolleyes:
Passenger arklar bişi sorcam:şimdi maçı lig tw yayınlıo ama normal olarak haftanın maçı olan olan bjk-gs yaynlancak normal kanaldan.fb maçı ise 80inci kanldan yaynlancakmş digitürk için..peki uydudan lig twyi seyredenler nasıl izlicek fb maçını??mesela ben..:)
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: sheva277 arklar bişi sorcam:şimdi maçı lig tw yayınlıo ama normal olarak haftanın maçı olan olan bjk-gs yaynlancak normal kanaldan.fb maçı ise 80inci kanldan yaynlancakmş digitürk için..peki uydudan lig twyi seyredenler nasıl izlicek fb maçını??mesela ben..:) radyo ne güne duruyo??? şaka tabi... Elmax adlı salak bi kanal war lig tv ile frekansı falan aynı.. Digiturk paketinde yani..
CHaMPioN77 Frekans : 11726 15555 V Bu bilgileri girdikten sonra elmax ile birlikte 4-5 tane kanal daha gelecek. Elmax'ı ilk açtığında şifreli kanal diyecektir. Kanal o şekilde yaklaşık yarım saat açık kalırsa kendine kendine şifre çözülüyor ve daha sonraki seferlerde normal bir şekilde izleyebiliyorsun.
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Frekans : 11726 15555 V Bu bilgileri girdikten sonra elmax ile birlikte 4-5 tane kanal daha gelecek. Elmax'ı ilk açtığında şifreli kanal diyecektir. Kanal o şekilde yaklaşık yarım saat açık kalırsa kendine kendine şifre çözülüyor ve daha sonraki seferlerde normal bir şekilde izleyebiliyorsun. saol arkım denicem bi işhh beceririm de izlerim fenerin maçını..
Turkiye_GS Beraberlikle sonuçlanacak bir maç..Kayseri süpriz bile yapabilir.Marco Aurellio ve Nobrenin olmaması Fenerbahçeyi kötü etkiliyor.. ;)
emany **Berabere ve yenilme gibi hususlar söz konusu bile olmaması gerekiyor şampiyonluk için bazı fedakarlıklar yapılmalı artık ...**
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Frekans : 11726 15555 V Bu bilgileri girdikten sonra elmax ile birlikte 4-5 tane kanal daha gelecek. Elmax'ı ilk açtığında şifreli kanal diyecektir. Kanal o şekilde yaklaşık yarım saat açık kalırsa kendine kendine şifre çözülüyor ve daha sonraki seferlerde normal bir şekilde izleyebiliyorsun. nası ya elmax tan mı yayın yapılıyor bi de elmax ı ilk eklediğinde şifreli gelmedi iki tane ligTV çıktı onlar şifreli 45 dk bekledi yine de tık yok kanalda :) ayrıca kanal nasıl silinio bilen warmı arkadaş tv felan geldi de :D
NuKe_15 Evet ilk yarı Kanaryamın 2-1 Üstünlüğü ile noktalandı.Mehemetin kaçırdığı 2 kaleci ile karşı karşıya pozüsyonlar war bu pzusyonlar olsaydı çok farklı olabilirdi ama maçı alcağımızıdan şüphem yok...